воскресенье, 5 января 2020 г.

DOWNLOAD NOAPTE TARZIU ANAF

Luni, 27 aprilie , 0: Diferenta este colosala, avand in vedere ca scara Rihnter este logaritmica si nu liniara. Cind mai multi iti spun ca Ala din a fost, daca tin minte, de 6,5. Culmea e ca am zis ca probabil asa e,astfel incat nu m'am speriat si am adormit aproape imediat la loc.: noapte tarziu anaf

Uploader: Mulrajas
Date Added: 28 April 2013
File Size: 16.79 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 91104
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Chiar in documentarul preluat de la TVR, reporterul spune ca la Zimnicea, in ciuda gradului mare a deteriorarii imobilelor, a fost doar o victima. A fost un pic mai puternic si mai lung ca cel de aseara, dar in niciun caz suficient moapte puternic pentru a figura intr-o lista cu cutremure importante.

Ne-a trezit in plina noapte, copiii mei erau mici, pot spune ca ne-am speriat mai tare decat de cel care avusese loc in timpul zilei Au fost sigur doua cutremure, al doilea s-a produs dimineata devreme parca 4 sau 5. Ar fi bine sa va informati mai atent. Aveam aproape 4 ani si nu am sa uit faza asta! Circula znoava asta de maxim ani pe Internet si tot mai multi o preiau.

Printre victimele cutremurului din s-au numarat personalitati napte actorii Toma Caragiu si Eliza Petrachescu, regizorul Alexandru Bocanet sau cantareata Doina Badea. Aveam 14 ani si il tin minte exact Ce e de vazut aici e ca, de exemplu in la un cutremur de peste 7 grade nu s-a intamplat nimic, in la un seism si o replica de peste 6 grade nu s-a intamplat nimic.

Luni, 27 aprilie0: Mai ales ca vorbea in documentar si un fost comunist de la propaganda. Diferenta este colosala, avand in vedere ca scara Rihnter este logaritmica si nu liniara.

Sau macar sa spuna ca e neverificata dintr-o sursa oficiala! Pe langa socul avut, m-a frapat si faptul ca un politist dirija circulatia stand in balta de sange Imi pare rau, dar imi amintesc foarte bine ca a fost o replica destul de urata in noaptea aceea Ultimele 24 de ore.

A fost sigur aceasta replica, mi-o amintesc de parca ar fi fost ieri. In perioada tadziu, au fost aplicate norme noi la constructia cladirilor.

Seismul a fost resimtit si in Bucuresti, unde a provocat moartea a aproximativ de oameni, majoritatea din cauza prabusirii blocului Carlton, structura cu 8 etaje din beton armat, foarte moderna la acea vreme. Seismul a avut epicentrul in Vrancea, abaf o adancime de de kilometri, iar unda de soc a fost resimtita in aproape intreaga zona balcanica, potrivit Wikipedia.

Best Blog images in | Blog, Travel:__cat__, Traveling

Aaaa, o faza tare: A mai fost vreun cutremur in Saptamana Luminata? Ma intriga insa dublarea cutremurului din Cele mai distrugatoare au fost, de departe, cele din sicare, impreuna, au lasat in urma peste 2.

noapte tarziu anaf

Romania a fost zguduita, in ultimul secol, de mai multe cutremure puternice. Puiule, te culcasesi mai devreme.

noapte tarziu anaf

Contrar a ceea ce spune tanti Alina Neagu, a fost cel putin o victima: Sper sa nu mai avem parte de cutremure majore, ci de unele mici astfel incat sa nu se acumuleze energie majora in zona Vrancea. A mai fost un cutremur destul de maricel. Ala tarzi a fost, daca tin minte, de 6,5.

noapte tarziu anaf

Login Cont nou Newsletter. De verificat nu binevoieste nimeni sa o verifice.

zozonom.tk

Cutremurul din a fost ultimul mare cutremur de peste 7 grade pe scara Richter! Cutremurul din vara anului ? Culmea e ca am zis ca probabil asa e,astfel incat nu m'am speriat si am adormit aproape imediat la loc.: Aanaf sa vedeti cat de bine s-au intregistat vicimele in general in Romania, va dau un exemplu de la cutremurul dincand strabunica mea, in varsta de noapfe ani, fiind pe scari a cazut si si-a rupt bazinul, piciorul coaste etc, a stat in spital trei luni a trait apoi in scaun cu rotile 15 ani.

Комментариев нет:

Отправить комментарий